Subject: Eesti.ee uue töölaua arendus ja Kinnistusraamatu X-tee teenused
From: "Annaliisa Kenppi" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 11:19:50 +0300

Tere

 Hakkame vaikselt arendama riigiportaali uut ettevõtja vaate töölauda. 
Sellega seoses tekkis Kinnistusraamatu liidestuse osas paar küsimust/teemat.

 Meie tehnilisest analüüsist tuli välja, et eesti.ee peab kasutusele võtma 1 
uue  X-Tee teenuse Kinnistu_Lihtandmed_v3.

Selleks tuleks meil saada vastavad ligipääsud, et saaks andmevahetuse 
testkeskkondades (stage, arendus, test) algatada ning hiljem ka live 
keskkonna vahel.

Lisan manusena allkirjastatud taotluse.

Lisaküsimuste korral vastan meeleldi.

Lugupidamisega

Annaliisa Kenppi

Tootejuht

Teenuste äritalitus | Personaalriigi osakond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigi Infosüsteemi Amet

Pärnu maantee 139a, Tallinn 15169

 <http://www.ria.ee/> www.ria.ee